Axakal Tema 1.0

Axakal Tema 1.0

Merhabalar.Wordpress temaları her zaman gösterişli ve işlevseldir.Ancak hep içimde bir uhdeydi kendi temamı yapmak.Php bilgim sınırlı derecede olduğundan birkaç tane temayı kendime göre editleyerek kullanıyordum sitemde.Fakat hep gönlümde yatan aslan Bildirgeç'in temasıydı.Çok aradım internette bu tarz temaları.Ancak birkaç tanesi dışında pek bir verim alamadım bu araştırmadan..Sonunda iş başa düştü oturdum sadece bir tema olan "Plainscape" temasını baştan düzenlemeye başladım.




İlk iş olarak "Plainspace" temayı Türkçeleştirmekle başladım.Daha sonra yazı başlıklarına güzel minik bir yıldız ikonu koymakla koyulduk işe.Daha sonra bildirgecin renk paletine uygun şekilde css ile oynamaya başladım.Bu arada css bilgim yok denecek kadar azdı :) Fakat bu temayla az da olsa kendimi geliştirdim bu konuda.Sonrasında sidebar'a gerekli ikonları da entegre ettikten sonra güzel olduğunu düşündüğüm Logomu'da yaptım ve arkama yaslanıp güzel olduğunu düşündüğüm temama bakarak derin bir huzur buldum.:)

Sonuçta birebir bildirgeçle aynı olmaması için birkaç farklı düzenleme de yaptıktan sonra "Axakal Tema" ortaya çıkmış oldu.Şu anda sitede görülen temadır Axakal.



Bana özel bir yardımda bulunmasalar da :) ilham almamı sağlayan

-Bildirgec.org'a

-Plainspace temasına

-Css kodlamalarda yardım aldığım bu işle alakalı tüm sitelere

-Bu temayla birebir uyumluluk göstererek menümün işlevselliğini ve görselliğini zenginleştiren "Tabbed Widgets" ekklentisine :) i Eklentiyi ayrıntılı bir biçimde açıklamıştım isteyenler Bu Sayfaya bakabilir-

-Ve son olarak Photoshop'a sonsuz teşekürlerimi bildiririm. :)






TEMAYI İNDİR

Share This

5 yorum:

  1. aşkım çok güsel olmuş..emeğine sağlık..çok beğendim..tema harika gerçekten..daha başarılı olacağın ürünleri görmek dileğiyle diyorum..başarılar canım ..kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler hayatım Bunları senden duymak ne güzel. Webmaster olurmuş da yorum da yaparmış temalaraa :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler hemen seo yapıp yüklüyorum ozgurbLog.org a :) saol serkan üstad.

    YanıtlaSil
  4. Sakallı Abi :S Ben Kullanıyorum Temayıda Bu Blogtaki Tema Daha iyi ya Kategori Başlarında :S Yıldızlar Filan Bunu Paylaşabilirmisn?

    YanıtlaSil

About Us

Like Us

Designed By Blogger Templates